סיכון מיותר: נער קפץ לנהר הירדן וטבע – מצבו אנוש

בנצי לייזרוביץ No Comments on סיכון מיותר: נער קפץ לנהר הירדן וטבע – מצבו אנוש

נער כבן 14 ששהה עם משפחתו בטיול בנהר הירדן, החליט לקפוץ לנהר וטבע. אזרחים שהיו במקום הוציאו אותו מהמים והצילו את חייו. הנער פונה במסוק לבית החולים כשהוא במצב אנוש

צילום: דוברות מד"א
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עד מתי: היום (רביעי) אחר הצהריים, נער כבן -14 ששהה בטיול עם משפחתו בנהר הירדן, (הנמצא בסמוך לקיבוץ דגניה) קפץ אל תוך הנהר וטבע.

אזרחים שהיו במקום וראו את הטביעה קפצו לנהר לעזרת הנער ומשו אותו מן המים לכיוון החוף, צוותים רפואיים שהגיעו למקום טיפלו בנער, הנער במצב קשה, ניסיונות החייאה נעשו על החוף.

בצל מצבו הקשה מאוד של הנער, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לנער, ופינו אותו באופן דחוף במסוק מד"א לבית החולים 'זיו' בצפת. כרגע הנער בן -14 במצב אנוש.

חובש רפואת חירום של מד"א משה פטר, סיפר על המקרה: "כשהגעתי עם האופנוע לגדת הנחל ראיתי נער כבן 14 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשאזרחים מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א.

עוד סיפר המתנדב: התחלתי מיד להעניק לו טיפול רפואי מתקדם כשמקביל סיפרו לי שהוא קפץ למים ואיבד את ההכרה לאחר שנחבל בראשו. יחד עם צוותים נוספים שהגיעו למקום ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וכאשר חזר הדופק העברנו אותו לשטח פתוח סמוך במרחק של מספר מאות מטרים שם נחת מסוק מד"א שפינה את הנער במצב קשה מאוד ולא יציב לבי"ח תוך כדי המשך טיפול רפואי."

מייד עם הגיע המסוק לבית החולים, הועבר הנער אל חדר הטראומה, הצוות הרפואי בחדר הטראומה ממשיך את פעולות ההחייאה, שהתבצעו גם בשטח וגם במסוק, בנסיונות להציל את חיי הנער אשר מצבו מוגדר- אנוש .

הציבור מתבקש להתפלל לרפואת הנער אחיה בן גיתית לרפואה שלימה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

צפו בפינוי:

צילום: דוברות מד"א


0 תגובות